Subject: FW: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 09:52:28 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Ahti Särg <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 24, 2024 2:44 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: Re: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Tere

Saadan allkirjastatud projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee <http://www.linnamehed.ee>

22.10.2024 13:37 Elliko Kõiv kirjutas:

Tere Ahti

Minul tähelepanekuid rohkem ei ole. Kui Annil ka midagi lisada ei ole, siis 
ma palun digitaalselt allkirjastatud projekti, et sellele kooskõlastus anda.

Olen puhkuselt järgmine esmaspäev tagasi ja saan tegeleda 😊

Ikka head

Elliko Kõiv

From: Ahti Särg  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Friday, October 18, 2024 9:16 AM
To: Elliko Kõiv  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>; Anni Luht 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: Fwd: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Tere

Panen ikka manuses joonised ka kaasa,

Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee <http://www.linnamehed.ee>

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

Re: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 187,96-188,06 
teemaal ja kaitsevööndis

Kuupäev:

Fri, 18 Oct 2024 09:14:10 +0300

Saatja:

Ahti Särg  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Vastamise aadress:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saaja:

Elliko Kõiv  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Koopia:

Anni Luht  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere
Paluksin veel kord ülevaadata joonised, et kas sai parem. Tegin ikkagi kaks 
asendiplaani. Üks siis olemasoleva olukorraga ja teine planeeritava
riigiteega. Kartsin, et ehitaja satub paanikasse ja tekitab ühel joonisel 
segadust kui kooskõlastada ka teiste kommunikatsioonivaldajatega.
Omaarust peaks kahe joonisega variant parem olema. Muutsin ka pikiprofiili 
nii, et planeeritav riigitee maapind peal. Tänud, tänud ette,

Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee <http://www.linnamehed.ee>

15.10.2024 11:46 Elliko Kõiv kirjutas:

Tere Ahti

Vaatasin Sinu lahendust ja palun projektlahendust  korrigeerida:

1.	Palun võta projekti asendiplaanile alla riigitee 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa Tartu läänepoolse ümbersõidu VI joonis (võib olla 
hallina taustal), et oleks paremini arusaada, kuidas kulgeb Sinu poolt 
projekteeritud veetrass riigitee ja kavandatava JJT suhtes, sh kuidas kulgeb 
trass kavandavate tehnovõrkude ja teiste rajatiste suhtes, nagu nt 
sademeveekanalisatsioon, truubid, elektrikaabel, müratõkkesein jne. Kaevusid 
mitte katetesse kavandada. Kuna antud ristmik kavandatakse ringi ehitada, 
siis palun veetrass kavandada nii, et see ei jääks tulevikus tee-ehitusele, 
sh teiste tehnovõrkude ja rajatiste ehitusele ette ega peaks veetrassi 
hakkama ümbertõstma.

2.	Hetkel on arusaamatu, kas olemasoleva ja projekteeritava maapinna 
kõrgused jäävad samaks?

Palu kanna joonisele nii olemasoleva kui ka planeeritava maapinna kontuur ja 
kõrgused. Nt on varasemalt näidatud riigitee olemasolev ja kavandatav 
kontuur nii:

3.	Palun anda lahendus nii, et teekatte taastamisega ei pea tulema 
mahasõidule, mis ulatub riigiteemaale.  Riigiteemaale ulatuvad mahasõidud 
kuuluvad riigitee koosseisu.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Ahti Särg  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 10:03 AM
To: Anni Luht  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Cc: Elliko Kõiv  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>
Subject: Re: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Tere

Kuna Transpordiametiga esimene kokkupuude koostööna ja projekt nn "esimene 
pääsuke", siis saadan eelvaate tööst s.o joonised ja seletuskiri. Püüdsin 
anda parima kuid jään ootama tagasisidet mida saab paremini teha ja mis ei 
kõlba kuhugi. Riigitee alt läbiminekul lähtusin Altren Projekt töös nii 
asukoha valikul kui ka sügavustest. Joonistest olulisemad siis sai tehtud 
VVK-3_Ristumine_riigiteega ja VVK-11_Isiklik_kasutusõigus ja lõpus joonis 
TEEDE EELPROJEKTIGA mis jäi lõpetamata (jäin kõhklema vajaduses kuid näitab 
Altren Projekti ja Teedeprojekti tööd ja enda projekteeritud torusid). 
Arvan, et Tartu Veevärgil torude väljaehitamise soov kiirem kui võimalik 
riigitee valmimine. Palun kaasabi ja tänud juba ette,

Lugupidamisega

Ahti Särg
Oü Lihtsad Linnamehed
Uus 32-3, Tartu, 50603
Tel. +3725171980
Fax. 1481910414
www.linnamehed.ee <http://www.linnamehed.ee>

23.08.2024 18:48 [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
kirjutas:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Nõuded veetorustikuprojekti koostamiseks riigitee nr 2 km 
187,96-188,06 teemaal ja kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 23.08.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/14422-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.